Aksaray Dolgun Eskort Ateşli Banu

Dolgun hatlarımla hep çok fazla dikkat çeken bir kadınım. Bu benim elimde olan bir şey değil. Ne yapayım güzelim kardeşim. Hatlarım dik ve dolgun. Ne giysem göğüslerimi ve kalçalarımı gizleyemiyorum. Her şeyim her yerim belli oluyor. Görenlerin bir ıslık çalmadığı kalıyor. Aslında bu çok hoşuma da gidiyor. İçimde orospuluk var ne yapayım.
Adım Banu. Ateşli Banu derler bana. Aksaray’da en seksi ve ateşli kadın benim. Sizi alıp seks aleminde rüyalar yaşatıyorum. Rüyanızdan uyandığınızda yine yanınızda olacağım. Hizmetlerim sınırsızdır. Siz ne zaman yeterli derseniz o zaman biter. Benim tarifem otobüs bileti gibi değildir. Yolculuk sizin istediğiniz kadar olur.

Aksaray ateşli eskort Banu olarak her şeyden önce temizliğe çok önem veriyorum. Benim için temizlik anlayışı olan erkek çok kıymetlidir. Bu kıymeti yakalarsam o erkeği kolay kolay mutlu etmeden bırakmam. Yani yanımda mutluluğunuz garantidir. Buluştuktan sonra bende isteklerde bulunacak ve hepsinin bir bir yerine geldiğini gördükçe çok sevineceksiniz. Benimle olan bir erkek sınırsız istek talebinde bulunabilir. Ayrıca hepsinin gerçekleşeceği düşüncesi zaten insanda bambaşka bir mutluluk oluşturur.

Sizleri orijinal fotoğraflarımla bu sayfamda karşılıyorum. Size vereceğim eşsiz hizmetler yanı sıra masaj isteyen beylere de orotik masaj yapmaktayım. Ancak bu masaj beylerin hemen sarılıp ben üstteyken alta alınmamla son buluyor. Bir bırakmıyorsunuz şöyle yirmi dakika rahatça size masaj yapayım yani. Masaja başlıyorum, beş dakika geçmeden hop hemen üzerimdeler. Sabırsız olmayın hepsi sizin ve yaptığım masajda sizler için.

Korunma konusunda çok sağlamım, kondom kullanımı konusu serbest ancak içime boşalmanıza müsaade ediyorum. Anal seks sınırsız diye adlandırılan seks fantezisi değil. Bunu bir kez burada belirteyim sonra yanlış anlaşılmalar olmasın. Anal seks isteyen beylere tabii hayır demiyorum ancak ekstra ücret oluyor. Çünkü onun hazırlanması ve yapılışı ayrı bir efordur. Zaten bunu yapabilen bir bey, önce anal seksten başlamalı ki sertlik kaybolmasın. Aksi takdirde önce önden sonra arkadan biraz hayal oluyor. Moraliniz bozulmasın diye diyorum.
Randevu ve buluşma ayrıntıları için arayın lütfen, sabırsızlıkla bekliyorum.